mandag den 1. oktober 2012

Suit up day



(Ja! Det er et billede, der er delt i to på midten - tænkte jeg lige kunne tilføje et par ekstra cm til min højde, hæ). Ville bare lige vise jer det her mørkeblå - og hvide sæt fra Weekday. Jeg købte det i Malmø i sommers, og jeg har næsten boet i det lige siden. Måske er det svært at se på billederne, men det er en semi-løs top og en stram nederdel med samme mønster. Lige pt er jeg i krise, fordi det er ved at blive for koldt til nylonstrømper (måtte jeg erkende i dag), og jeg synes ligesom ikke rigtigt, at en nederdel med jeans indenunder fungerer!!? 

Har I et yndlings-outfit, som både er rart og pænt, og som I altid ender med at tage på efter I har rodet hele garderoben igennem?

PS: Husk at følge mig på bloglovin' lige her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar