onsdag den 3. oktober 2012

Luksusproblem #1


Forleden bestilte jeg denne her lækre jakke på asos.com, og nu har postmanden så lige været med den (fire minutter før jeg skulle ud af døren, amen hvad er chancen??) Men!!! Jeg er virkelig i tvivl. Så jeg laver sgu lige en for - og imod liste.

For: 1) Den er anderledes og lækker at se på. 2) Jeg elsker kombinationen af læder og uld.
Imod: 1) Den er ikke særlig varm - faktisk slet ikke varm nok til en ægte vinter. 2) Den kostede 1500 kr, hvilket jeg synes er ret mange penge, hvis jeg ikke får den brugt. 3) Jeg vil virkelig gerne have en kappe, fordi jeg smed min gamle væk. Og denne her.. Den er virkelig pæn. Men det er jo ikke en kappe.....

What to do? Hvad vægter mest? Og har I set en virkelig flot kappe, som jeg burde eje i stedet for? Den skal være i sort uld, ikke alt for lang, og gerne så man kan se ærmerne på en læderjakke indenunder. Hjæææælp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar