søndag den 23. september 2012

En nitten skjorte (hæhæ, fik I den?)



Jeg lavede den her (synes jeg sgu da selv, ihvertfald) fine krave den anden dag. Min mor kom hjem med en skjorte til mig hun havde fået af min mormor, og jeg ville bare dø for at klippe den i stykker, til en krave, så det gjorde jeg, og synes resultatet blev meget godt! :) Satte også nitterne på, som jeg har købt på eBay for en slik! Jeg har længe ville lave en, fordi jeg altid synes man ser så tyk ud med sådan en skjorte indenunder (hæhæ), så det var perfekt! 

Jeg har haft en skønno weekend med oktoberfest med en masse gamle mennesker og gensyn med min bedsteste, bedste venne! 
Hvad har I lavet? 

1 kommentar:

  1. Den er super fin, sikke kreativ du er, hehe. Din blog ser rigtig fin ud, glæder mig til at læse lidt flere indlæg fra dig :-)

    Btw tusind tak for din kommentar til mit indlæg, det er så dejligt når der kommer lidt respons engang imellem.

    Knus Maria
    www.smilingonamonday.blogspot

    - elsker dit design på bloggen, vildt fedt!

    SvarSlet