søndag den 23. september 2012

Når mit objektiv fanger noget pænt





Jeg skal starte på Krabbesholm Højskole til januar, og har valgt fotolinjen, fordi jeg eeeelsker at fotografere. Jeg får godt nok ikke gjort det særlig meget for tiden, hvilket virkelig er åndet, men det kommer lidt i perioder. Jeg regner dog med, at det kommer igen når jeg starter på højskolen. Men jeg tænkte, at I lige skulle se et par af de billeder jeg har taget gennem tiden. Jeg elsker billeder med skarpe farver og skæve personligheder, men noglegange er Fredericia bare ikke lige stedet, hvor det vrimler med den slags. Disse er dog allesammen taget in tha city!


3 kommentarer:

  1. Elsker virkelig billederne! De er super flotte og alle meget stemningsfulde - især det sidste billede med ballonerne og sneen! Rigtig smukt :)!

    SvarSlet
  2. rigtig fine billeder :) og velkommen til blogland, kig forbi.

    knus Christina
    prettypretend.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Mange tak, begge to! :)

    Kigger selvfølgelig forbi, Christina! :)

    SvarSlet